یک قلپ نوشابه می تواند به دلیل اسیدی که دارد جرم های دندان را به طور قابل توجهی از بین برد و دندان ها را نیز تمیز می کند.
بررسی ها نشان می دهد؛ زمانی که قند خون افت می کند یک قلپ نوشابه کافی است تا افت قند خون جبران شود و قند خونشان بالا بیاید.قند موجود در نوشابه سیستم عصبی را فعال تر می کند و کمک می کند تا راحت تر فکر و تصمیم گیری کنیم.برای جرم زدایی دندان هایتان کافی است یک قلپ نوشابه بنوشید و مصرف بیش از یک قلپ به هیچ وجه توصیه نمی شود.
امروزه مصرف نوشابه های گازدار به طور فزاینده ای در میان مردم باب شده است که پژوهشگران پوسیدگی دندان ها، چاقی، سوء تغذیه و … را از مضرات نوشابه ها می دانند.
مصرف نوشابه توصیه نمی شود ولی گاهی اوقات یک قلپ آن می تواند موثر واقع شود و آرامش روحی و روانی تان را به طور قابل توجهی افزایش دهد
اشتراک گذاری این صفحه در :
امام سجاد علیه السلام از کربلا تا شهادت
۱۴۰۵/۰۴/۰۲
نقش حضرت عباس(ع) در کربلا
۱۴۰۵/۰۴/۰۱
عاقبت شمربن ذی الجوشن
۱۴۰۵/۰۳/۳۱
خدا با سکوت خوبها مشکل دارد
۱۴۰۵/۰۳/۳۰
امام سجاد علیه السلام از کربلا تا شهادت
۱۴۰۵/۰۴/۰۲
نقش حضرت عباس(ع) در کربلا
۱۴۰۵/۰۴/۰۱
عاقبت شمربن ذی الجوشن
۱۴۰۵/۰۳/۳۱