انگلیس هم برای تبلیغ تشیع تلاش و هزینه میکند!! +فیلم

انگلیس هم برای تبلیغ تشیع تلاش و هزینه میکند!! +فیلم

از تبلیغ تشیع با سرمایه گذاری و امکانات انگلیس تا تعرض به سفارت ایران و تماشای پلیس

صادق شیرازی کیست؟

ما تشیعی را که مرکز و پایگاه تبلیغاتی آن لندن است قبول نداریم؛ این تشیعی نیست که ائمه(ع) آن را ترویج کردند و آن را خواستند. تشیعی که بر پایه ایجاد اختلاف، بر پایه‌ تمهید و صاف‌کردن جاده برای حضور دشمن‌های اسلام است، این تشیع، تشیع نیست؛ این انحراف است.

اعضای یک فرقه‌ی افراطی با ورود وحشیانه به سفارت جمهوری اسلامی در لندن، پرچم ایران را پایین کشیده و پرچم فرقه خود را به اهتزاز درآورند. فرقه‌ی شیرازی یکی از گروهک‌های افراطی در ایران است که با افکار انحرافی و سوءاستفاده از نام دین، دست به اعمال خراب‌کارانه و نفاق برانگیز می‌زند. این فرقه؛ تلاش خود را بر تفرقه‌افکنی میان مسلمانان گذاشته و با ایجاد شُبهات گسترده، وحدت اسلامی را خدشه‌دار کرده‌ است.
 

فرقه شیرازی را بشناسید

اگر کمی دقت کنیم، نباید از هم‌فکری و همکاری گسترده‌ی میان این فرقه و سردمداران آل سعود گذشت. کمک‌های مالی و حمایت‌های همه جانبه‌ی عربستان سعودی از این گروه انحرافی، مدت‌ها پیش افشا شد که واکنش‌های فراوانی را نیز به همراه داشت و همین رویه موضع آ‌ن‌ها را به سمت و سوی مسائل سیاسی سوق داده و عناد این گروه را با نظام جمهوری اسلامی، بیش از پیش آشکار ساخت. شاید بهتر باشد که بگوییم این گروه در لوای نام دین، اهداف سیاسی دیکته شده‌ی غرب را به سرانجام می‌رسانند. به‌طور نمونه این گروه انحرافی همواره از مواضع رژیم کودک کُش صهیونیستی دفاع کرده و دلیلی برای مقابله و مبارزه با آمریکا و اسراییل نمی‌داند، از این رو با هرگونه تقابل با انگلیس، آمریکا و اسراییل مخالف است.

افکار و عملکرد فرقه‌ی شیرازی، نه تنها در زمینه‌ی فرهنگی، که در زوایای امنیتی، سیاسی و اجتماعی نیز بار منفی داشته و آسیب‌های فراوانی را به همراه داشته است.
مقام معظم رهبری نیز درباره‌ی این فرقه و افکار منحط آن‌ها می‌فرمایند: “ما تشیعی را که مرکز و پایگاه تبلیغاتی آن لندن است قبول نداریم؛ این تشیعی نیست که ائمه(ع) آن را ترویج کردند و آن را خواستند. تشیعی که بر پایه ایجاد اختلاف، بر پایه‌ تمهید و صاف‌کردن جاده برای حضور دشمن‌های اسلام است، این تشیع، تشیع نیست؛ این انحراف است.”

پروژه‌ی دین‌سازی

از گذشته تاکنون، انگلستان یکی از پرچم‌داران اشاعه‌ی سکولاریسم Secularism در سراسر جهان بوده و بر همین مبنا یکی از اولویت‌های پیشبرد اهداف خود را، دین سازی و تحریف ادیان می‌داند. روشی کاربردی، با ضریب نتیجه‌ی بالا که در دوران مختلف و کشورهای متعددی به اثبات رسیده است.
در واقع پروژه‌ی دین‌سازی؛ حرکتی نرم و زیرپوستی است که با پوشش دین، عامه‌ی مردم را به خود جذب کرده و تدریجا با گسترش انحرافات کوچک، آن‌ها را همچون افرادی مسخ شده در مسیر دلخواه خود به حرکت در‌ می‌آورد. با این روش، پایه‌های دین متزلزل شده و ضمن اضمحلال آن، خیل کثیری از مخالفان غرب، ناخواسته به لشکر دشمن خدمت می‌کنند و این به معنای کاهش ارتفاع موانع غرب در نیل به اهداف جهانخوارانه است. به‌طور مثال؛ همین فرقه‌ی شیرازی که برخی انحرافات دینی را با دستور لندن نشینان، به اصول اصلی و واجب دین تبدیل کرده‌اند.
قمه زنی که همواره از سوی علمای اسلام نهی می‌شد، طی سال‌های اخیر توسط بزرگان این فرقه واجب دانسته شده و مخالفان با آن، مخالف امام حسین(ع) دانسته شده‌اند.
این در حالی است که تاریخ پیدایش این پدیده به ۲۰۰ سال پیش بازمی‌گردد. مگر امام صادق(ع) قمه می‌زد؟ مگر اصحاب امام صادق(ع) و ائمه اطهار قمه می‌زدند؟ مگر شیخ مفید، شیخ طوسی، علما و مراجع ما قمه می‌زدند؟ اگر بنا بود قمه زنی از مهمترین شعائر حسینی باشد باید اول علمای ما این کار را انجام بدهند چراکه به عنوان مثال علما در روضه خوانی‌ها و سینه زنی‌ها پیش قدم بودند و مردم را تشویق به این شعائر می‌کردند.(۲)

لینک فیلم گرایشات صادق شیرازی و حامیان وی

تبلیغات فرقه‌ی شیرازی

این فرقه، اقدامات گسترده‌ای را در راستای ترویج فرهنگ خودساخته‌ی دینی در دستور کار داشته و دارد که یکی از نمونه‌های آن راه‌اندازی بیش از ۱۳ شبکه‌ی تلویزیونی، با حمایت مالی انگلستان و نیز با هدف تبلیغات ضد شیعی است. عنوان برخی از این شبکه‌ها عبارتند از:

– شبکه جهانی امام حسین(ع)
– شبکه مرجعیت
– شبکه فدک
– شبکه سلام
– شبکه الانوار
– شبکه المهدی
 

امنیت ایرانی در لندن

در این میان باید توجه داشت که، حمله‌ی اعضای این فرقه به سفارت ایران در لندن، از زوایای مختلفی قابل بررسی است چرا که جدای از اهداف خاص این جریان، حفظ امنیت دیپلمات‌های ایرانی بر عهده‌‌ی پلیس لندن بوده و آن‌ها می‌بایست از این حریم ایرانی محافظت می‌کردند، در حالی که با اوضاع پیش آمده، شاهد کم‌کاری و عدم عملکرد مطلوب امنیتی آن‌ها هستیم. از این رو وزارت امور خارجه‌ی ایران از نخستین دقایق اطلاع از حمله به سفارت ایران، نسبت به این جریان واکنش نشان داده و خواستار پیگیری سریع آن از سوی دولت‌مردان انگلیس شده است.باید توجه داشت که اهمال‌کاری‌هایی از این دست، برای اولین بار از سوی انگلستان مشاهده نشده و ما در دهه‌ی ۶۰ نیز شاهد حمله به سفارت ایران در لندن و شهادت و مجروح شدن چند تن از دیپلمات‌ها و کارمندان ایرانی بودیم.
بی‌شک دولت انگلیس وظیفه‌ی حفظ و حراست تمام عیار از دیپلمات‌های جمهوری اسلامی را بر عهده داشته و اکنون باید پاسخگوی وضعیت به وجود آمده باشد و با متجاوزان طبق قانون، رفتاری قاطعانه و در شان روابط بین‌المللی داشته باشد زیرا ابهامات فراوانی در راستای همکاری و دست داشتن پلیس لندن در جریان تعرض به سفارت ایران وجود دارد که در صورت عدم پاسخگویی قانع‌کننده، قابل پیگیری از مجاری بین‌المللی نیز خواهد بود.
 

پی‌نوشت:

۱. پنج شاخص تشیع انگلیسی، خبرگزاری مهر، شهریور ۱۳۹۶
۲. عزاداری زائران اربعین حسینی در حرم امام حسین(ع)، شفقنا، آذر ۱۳۹۳

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اشتراک گذاری این صفحه در :
ما را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید
اسکرول به بالا