نبرد در جبهه آرماگدون

نبرد در جبهه آرماگدون

همزمان با اوج گیری روزافزون جنگ رسانه ای مسیحیان صهیونیستی برای ترویج ایده شیطانی «سال ۲۰۱۲ سال آخر الزمان» جای بسی تاسف دارد که گروهی آگاهانه یا ناآگاهانه به جنگ رسانه ای صهیونیست ها دامن زده و عملا با تولید مستندی نامعتبر، جنگ آرماگدونی محافل شیطانی صهیونی و ماسونی را اعتبار می بخشند.
همزمانی ساخت این مستند با دروغ پراکنی بنگاه های خبری شیطانی و همچنین تولید ده ها فیلم سینمایی توسط کمپانی های هالیوودی یهودی برای اثبات این مدعا که سال ۲۰۱۲ یا به حادثه طبیعی و یا در اثر یک جنگ فراگیر روز موعود فرا رسیده و دنیا به پایان می رسد کاملا در جهت اهداف و نیات شیطانی صهیونیست ها به شمار می رود.
کاملا روشن است که این اعتقاد، نظریه و پیش گویی که ریشه در اعتقادات خرافی اقوام مایاها و آزتک های سده های میانه در قاره آمریکا دارد کاملا در جهت سلطه محافل یهودی و آمریکایی بر جهان و تسخیر فرهنگ های غیرآمریکایی و غیریهودی به ویژه فرهنگ جهانشمول اسلامی طراحی شده است و حتی اگر چنین اندیشه ها و اعتقاداتی به واقع متعلق به یک قوم و فرهنگ خاص باشند مورد سوءاستفاده وسیع و ناعادلانه قرار گرفته اند.
در چنین شرایطی و در حالی که می بایست از هرگونه حرکت غفلت آمیز و غیرمنطقی در جهت تحقق بخشیدن به اهداف آنها جلوگیری کرده و در مقابل این هجمه ناعادلانه و شیطانی و اکنش های بسیار منطقی و حکمت آمیز داشت، تولید چنین مستند شتابزده و غیراصولی و همچنین ترجمه آن به زبان های دیگر و توزیع رایگان آن در تیراژ بسیار بالا بدون اینکه حتی از یک عالم و یا مرکز دینی مشورتی صورت گیرد، جای هیچ گونه توجیه و بهانه تراشی ندارد.
همراهی با مبلغان اندیشه های صهیونی، ماسونی و آرماگدونی که سالانه میلیاردها دلار صرف ترویج اندیشه های آخرالزمانی خود کرده و از پروژه های جنگ تمدن ها و جنگ ستارگان گرفته تا نظریه های پایان تاریخ را برای اعتباربخشی به عقاید شیطانی خود ساخته و پرداخته کرده و با کمک کمپانی های سرمایه داری صهیونیستی میلیاردها دلار صرف پروژه های سینمایی و رسانه ای خود می کنند، جرمی نابخشودنی است.
ساخت فیلم های سینمایی با مضمون آخرالزمانی و اندیشه های آرماگدونی مانند ۲۰۱۲، جنگ ستارگان، مومیایی، سلسله فیلم های هری پاتر، ماتریکس، ترمیناتور، سیاره میمون ها، جن گیر، کنستانتین، وکیل مدافع شیطان، طالع نحس، دشمنان ملت، جنگ دنیاها، مرد عنکبوتی و صدها فیلم دیگر که آخرین نمونه از این نوع پروژه ها فیلم «جنگ لس آنجلس» تولید اوایل سال ۲۰۱۱ میلادی می باشد نشان از برنامه ریزی گسترده و تلاش های بسیار زیاد صاحبان این اندیشه های ماسونی و صهیونی برای جهانشمولی ایده های سلطه آمیز و شیطانی خود و آمادگی اذهان عمومی مردم دنیا در برابر یک حادثه به ظاهر طبیعی و یا یک پروژه مصنوعی که در نظر توده مردم به صورت اتفاقات آخرالزمانی جلوه کند حکایت دارد.
از این رو این اقدام نابخردانه ضمن اینکه در تحریف حقایق دینی موثر بوده است اتفاقا مورد سوءاستفاده های وسیع دشمنان واقع شده و آنان به بهانه برخی از مشابه سازی هایی که در این مجموعه صورت گرفته و همچنین برخی از اقدامات و عملکردهایی که در آخرالزمان انجام خواهد گرفت و بعضا به صورت تحریف شده و غیرمعتبر جلوه می کنند، تلاش کرده اند که از ایران به عنوان کشوری جنگجو، سلطه طلب و ضدیهود و مسیحیت یاد کنند که درصدد است قوم یهود را به صورت کامل نابودسازد و سلطه خود را بر تمام دنیا استیلا بخشد.
در تنها یک نمونه از این واکنش ها، یکی از مسئولان ارشد رژیم صهیونیستی در اظهارنظری ایران را کشور خصم آمیزی معرفی کرد که درصدد نابودی و پاکسازی نژادی نسل یهود می باشد. صهیونیست ها به همین بهانه چهره مظلومانه ای از خود در رسانه های بین المللی به نمایش گذاشته اند. البته ناگفته نماند که تلاش های صاحبان اندیشه های ماسونی و صهیونی تنها در تبلیغات وسیع خبری و رسانه ای برای معرفی ۲۰۱۲ به عنوان آخرالزمان و روز موعود نمی باشد بلکه در برهه های مختلف گذشته نیز شاهد این تلاش ها بوده ایم و اندیشه های شیطانی و تئوری های غیرانسانی آنها منجر به جنگ ها، اشغالگری ها و تهاجمات نظامی دیگری نیز شده است.
در ابتدای دهه ۹۰ سال ۲۰۰۰ میلادی به عنوان روز موعود معرفی و به همین بهانه جنگ عظیم رسانه ای راه انداختند و در سال ۲۰۰۱ با طراحی مذبوحانه وقایع ۱۱سپتامبر به دنیای مسلمانان حمله کرده و میلیونها نفر از آنان را به شهادت رساندند.
بعد از حمله به عراق، سال ۲۰۰۷ را به عنوان سال جنگ آرماگدون معرفی کرده و خاطر نشان کردند که در این سال نبرد بین یهودیان و مسلمانان در فلسطین و منطقه صهیون آغاز شده و بیش از چند سال به طول خواهد انجامید و به همین بهانه فلسطین و لبنان را مورد حمله و تاخت و تاز قرار داده و بسیاری از مسلمانان را به شهادت رساندند.
اکنون نیز بر طبل سال ۲۰۱۲ کوبیده و ناقوس مرگ و شیپور جنگ را برای دور جدیدی از تهاجمات و حملات وحشیانه و غیرانسانی و ناعادلانه خود آماده می کنند.
در چنین شرایطی روا نیست هیچ قدمی در جهت اهداف شیطانی آنها برداشته و مطلقا هرگونه غفلت و یا عمل آگاهانه و یا ناآگاهانه که در جهت منافع شیاطین صهیونی و ماسونی می باشد نباید مرتکب شد. در تمامی فیلم ها و نمایش هایی که کمپانی های سرمایه داری یهودی از سالیان پیش تا به امروز و برای آینده ساخته و خواهند ساخت همیشه ارتش آمریکا و آمریکائیان به عنوان ناجی مردم دنیا نشان داده شد و در همه این فیلم ها صحبت از دشمنی غیرطبیعی، فراطبیعی و یا متعلق به فرهنگ غیرآمریکایی به خصوص فرهنگ اسلامی وجود دارد و این ارتش آمریکا و به صورت کلی آمریکائیان می باشند که در مواقع حمله دشمن ناشناخته وارد عمل شده و با تکنولوژی و نیروهای نظامی خود این دشمن را شکست داده و در پایان دنیای جدیدی را بنا می نهند.
بنابراین و با توجه به این موقعیت خطیر و حساس و جهت جلوگیری از سوءاستفاده های احتمالی، از اشخاص محترمی که این مجموعه را تولید کرده انتظار می رود که هرچه زودتر اشتباه و غفلت خود را جبران نموده و با تولید مجموعه ای دیگر و یا از طریق آگاه سازی فعال رسانه ای مجموعه این مستند، شبیه سازی ها و اقداماتی را که در این مستند ارائه نموده اند را پس گرفته و زمینه جلب رضایت مساعد علمای اسلام را فراهم نمایند.
منبع: / روزنامه / کیهان
نویسنده : امیر رفیعی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اشتراک گذاری این صفحه در :
ما را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید
اسکرول به بالا