دسته بندی :آذر ۴, ۱۳۹۶ (فرمت تاریخ آرشیو روزانه)

مقاله

سوال های کودکان: چرا خدا خیلی از دعاهای ما را انجام نمی‌دهد؟

سوال های کودکان: چرا خدا خیلی از دعاهای ما را انجام نمی‌دهد؟

کودکان چه می‌پرسند؟ چرا خدا خیلی از دعاهای ما را انجام نمی‌دهد؟ غلام‌رضا حیدری ابهری خود خدای مهربان در قرآن، ما را به دعا تشویق کرده و فرموده است «زمانی که بندگان من درباره من می‌پرسند، بگو که من نزدیکم و به دعای دعاکننده وقتی‌که مرا صدا می‌زند جواب می‌دهم.»

علت کمبود و فقر آهن و درمان های خانگی کم خونی

علت کمبود و فقر آهن و درمان های خانگی کم خونی

کمبود و فقر آهن علائمی همچون خستگی ، ضعف و تنگی نفس را به همراه دارد، در اینصورت بهتر است به پزشک مراجعه کنید و با درمان های خانگی به روند بهبود آن کمک نمایید. کمبود و فقر آهن ؛ علائم و راههای درمان را بدانید آهن یکی از مواد

بزرگواری و عظمت علی (ع)

بزرگواری و عظمت علی (ع)

مناظره امیرالمؤمنین(ع) با معاویه ابن ابی الحدید گوید: روزی از روزهای صفین که معاویه سخت خویش را در تنگنای جنگ گرفتار دید به عمرو عاص گفت: «من به علی نامه‌ای می‌نویسم باشد که به وسیله این نامه، علی را در کار پیکار به تردید اندازم و خود را از این

سهم حلالت را کم نکن

سهم حلالت را کم نکن

سهم حلالت را کم نکن: در حدیث داریم رزق‌ هرکسی با حلال اندازه‌گیری شده است؛ آن‌هایی که به حرام می‌پرند، خدا از حلال کمشان می‌گذارد. دانشجو! جوان! دختر! پسر! تو بناست از حلال یک همسر خوبی گیرت بیاید، منتهی حالا می‌گویی «این دختر هم بد نیست، یک‌خرده او را ببینم.

انواع بدحجاب ها

انواع بدحجاب ها

یکی از علماء میفرمودند: من یک وقت راجع به افرادی که بد حجاب هستند فکر میکردم حساب کردم و شمردم چند نوع بدحجاب داریم همه یک رقم نیستند. ۱- بعضی بدحجابها بسیار آدمهای خوبی هستند، منتها محیط خانوادگی و فامیلیشان بدحجاب بوده این هم هیچ غرضی نداشته واینجور بار آمده.

اشتراک گذاری این صفحه در :
ما را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید
اسکرول به بالا