هر رابطه ای با خانواده همسر، همچون خیابانی دو طرفه است

هر رابطه اي با خانوادة همسر، همچون خياباني دو طرفه است

مادر شوهرتان به مناسبت اولین سالگرد ازدواجتان با پست سریع السیر یک لباس برایتان می فرستد. همان طور که شما از دریافت آن لباس ابریشمی گران قیمت خشنود شده اید، او نیز با تشکر فوری و سریع شما خشنود خواهد شد. پس گوشی تلفن را برداریدو همین حالا به او تلفن کنید.
هر رابطه ای با خانواده همسر، همچون خیابانی دو طرفه است. اگر شما تنها دریافت کننده باشید، بدود اینکه بدهید، مطمئناً به بن بست خواهید رسید. از طرف دیگر با خویشان همسر اگر رابطه بده و بستان برقرار کردید ـ که لزوماً شامل دادن هدایای گران قیمت نیست؛ و تنها می تواند یک تماس تلفنی، ارسال دسته گل، نامه یا کارت تبریک باشد ـ راه های ارتباطی میانتان را باز نگه داشته اید. بدین ترتیب شخص مورد نظر احساس نخواهد کرد که به او بی توجهی شده و قدرش را ندانسته اند.
در هر رابطه موفقی با خانواده همسر باید یک ارتباط و تماس مداوم و همیشگی وجود داشته باشد و به خاطر داشته باشید بگویید متشکر وممنون هستید یا اینکه از کاری که انجام داده اید پشیمان و متأسف هستید و در روزهای تولد و سالگردها کارت تبریک بفرستید. انجام این کارها سخت و دشوار نیست و انجام آنها زحمت زیادی نمی طلبد، اما ارزش و اهمیت شان بسیار است.
در موارد مسائل بسیار مهم و حائز اهمیت،ازعقل و منطق تان پیروی کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اشتراک گذاری این صفحه در :
ما را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید
اسکرول به بالا