چرا باید رای بدهیم؟

تجربه ثابت کرده که کاهش مشارکت مردم در انتخابات، سبب طمع ورزی دشمن شده و کاهش امنیت و افزایش تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان را درپی داشته و از همین رو مهمترین هدف دشمن در جنگ شناختی و ترکیبی تأثیرگذاری منفی بر باورها، امید و اعتماد مردم و کاهش مشارکت مردم در حمایت از نظام است و انتخابات بهترین فرصت برای تحقق این هدف را در اختیار دشمن قرار می‌دهد و به همین دلیل است که گاهی از سال‌ها قبل برای یک انتخابات برنامه‌ریزی می‌کنند.

هر فردی که وارد اجتماع می شود، رای دادن را از دوران ابتدایی می آموزد از جمله انتخابات شورای دانش آموزی مشارکت می کند و این بستر برای هر فرد برای آموختن چرا رای دادن فراهم می شود و می داند که حق انتخاب یعنی مستقل زندگی کردن و حق داشتن یک زندگی بهتر با دستان خویش را ساختن را به خوبی در ذهن و ایده خود پرورش می دهد.

همیشه داشتن یک مجموعه منسجم و با دانش در اداره آن مجموعه می توانند نقش های مهم ایفا کنند و رای دادن برای ما بخصوص جوانان و نوجوان ساختن مجموعه منسجم را در ذهن تداعی می کند که می تواند در رهبری و مسیر درست یک اداره، یک مجموعه و یا کشور نقش مهمی را ایفا کنند.

در دنیای تبلیغات نادرست رسانه های غربی مبنی بر شرکت نکردن در انتخابات، جوانان دیار ایران اسلامی به این آگاهی رسیده اند که رای و مشارکت گسترده آنان به طور مستقیم در سرنوشت کشور خویش دخیل و موثر است و همچنین به این تفکر رسیده اند که داشتن ایده‌ای متضاد با رسانه های غربی می توانند خواسته های خود را به کرسی بنشاند و جوابی مطلوب دریافت کنند.

همه مردم ایران برای تعیین سرنوشت خود و برای بهتر شدن شرایط کشور و حل مسائل کشور با رای خود باید نتیجه انتخابات را به نفع ملت تغییر دهند یعنی اجازه ندهند فردی ضعیف روی کار بیاید که نتواند مشکلات را حل کند.

یکی از مولفه‌های قدرت که ما را در برابر چانه‌زنی‌ها و معادلات بین‌المللی قدرتمند می‌کند درصد مشارکت بیشتر مردم به عنوان پشتوانه تصمیمات آینده دولت است به این خاطر اگر دولت ضعیف و حداقلی روی کار بیاید اولین ضربه به ملت ایران وارد می‌شود چرا که ایران برای دفاع از امنیت و حقوق ملی نمی‌تواند با قدرت بیشتری در مجامع و مناسبات بین‌المللی حضور بیابد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اشتراک گذاری این صفحه در :
ما را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید
پیمایش به بالا