قرآن میگوید: «فَاذْکُرُونی أَذْکُرْکُمْ» (بقره/۱۵۲) یاد من باشید، من هم یاد شما هستم.
اگربه شما بگویند: هرکس تلفن کند، به مقام معظم رهبری خودش گوشی را برمیدارد. همهی ایران زنگ میزنند، میگویند: ببینیم صدای خودش است! یک نفر خودش گوشی را برمیدارد، بگویند: رئیس جمهور خودش گوشی را برمیدارد.
میگوید:تو یاد من باش، خودم گوشی را برمیدارم. «فَاذْکُرُونی أَذْکُرْکُمْ» یادمن باش، یاد شما هستم.ما اگر یاد خدا نباشیم، یاد چه کسی باشیم…
یاد خدا خیلی مهم است. آنوقت اگر ما یاد خدا باشیم چیزی گیر خدا نمیآید، ما اگر یاد خدا باشیم چیزی گیر خدا نمیآید، اما خدا توجه به ما کند خیلی چیز گیر ما میآید. «فَاذْکُرُونی أَذْکُرْکُمْ» دو کلمهای، «فَاذْکُرُونی» یاد من باشید. «أَذْکُرْکُمْ»!
ذکر خدا چیست؟ بالاترین ذکر خدانماز است،«أَقِمِ الصَّلاهَ لِذِکْری» (طه/۱۴) بالاترین ذکر خدا قرآن است. «نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّکْر» (حجر/۹) یعنی «نَحْنُ نَزَّلْنَا القرآن».
یاد من باشید، من هم یاد شما هستم
- مرداد 17, 1395
- 00:00
- No Comments
- تعداد بازدید 204 نفر
- برچسب ها : آموزش و یادگیری, بالاترين ذكر, نماز, ياد خدا
اشتراک گذاری این صفحه در :
Office 2026 Business x64-x86 Digital License Reddit One-Click Command
۱۴۰۵/۰۳/۱۶Office 2025 With Crack German Super-Lite
۱۴۰۵/۰۳/۱۶MS Office 2016 ISO File Italian No Copilot Instant Crack Script
۱۴۰۵/۰۳/۱۶Microsoft Office 2024 Professional 64 bit EXE File Polish Original ISO Lite {RARBG} Quick Setup Script
۱۴۰۵/۰۳/۱۶
جلوههای بهار در آیات قرآن و شعر بزرگان
۱۴۰۴/۱۲/۰۵
قهوه شیرین خانم روانشناس
۱۴۰۴/۱۰/۰۲
انتخاب کتاب مناسب برای کودکان
۱۴۰۴/۰۷/۱۰