آشنایی با کتب و عبادتگاه شیطان ‌پرستان

آشنايي با كتب و عبادتگاه شيطان ‌پرستان

انجیل شیطانی کتابی است که شیطان‌پرستان از آن برای عبادت و دعاهای خود بکار می‌گیرند. این کتاب شامل کلمات عبری،یونانی و انگلیسی است.معنای دقیق بعضی از این کلمات هنوز کشف نشده است. بسیاری از دعاهای این کتاب برخلاف دعاهای مسیحیت و کتاب انجیل است. کلیسای شیطان براین عقیده است که رفتارهای عاطفی مانند طمع و شهوت و نفرت،غریزه‌های طبیعی هستند و سرکوب کردن این احساسات کاری کاملاً نادرست است.
کتاب مقدس آنها،فلسفه «آنتوان لاوی» مؤسس کلیسای شیطان را توصیف می‌کند. کتاب معروف شیطان‌پرستان، «انجیل» نام دارد که شامل ۴بخش است: ۱.کتاب شیطان ۲.کتاب لوسیفر ۳. کتاب بلیل ۴. کتاب لوتیان
در ذیل به برخی از قسمت‌های کتاب اشاره می‌شود:
به نام خدای بزرگ ما شیطان،برشما فرمان می‌دهم که از دنیای سیاه بیرون آیید.شیطان، جام باده لذت را بردار. این جام، پر از اکسیر زندگی است و آن را با نیروی جادوی سیاه انباشته کن.این نیرو در سراسر عالم کائنات وجود دارد. آمین،ای دوست و همدم شب،تو از صدای سگ‌ها و ریختن خون شاد می‌شوی.تو در میان سایه‌های عبورمی‌گردی. تو تشنه خون هستی و بشر را تهدید می‌کنی.
معرفی کشورهای دارای گروههای شیطان‌پرستی:
۱.انگلیس:به اعتقاد کارشناسان، درحال‌حاضر بیش از هزار فرقه فعال در انگلیس وجود دارد که شهرت آنها ازطریق اینترنت رواج یافته است. آنها ازطریق سایت‌های اینترنتی معروف به «سایت‌های خودیاری» برای ترک سیگار، کم کردن وزن بدن، دیدار و پیدا کردن یک دوست یا شریک زندگی، یا شرکت در بازار بورس برای جذب و به دام انداختن جوانان، مهارت پیدا می‌کنند. تبلیغ‌کنندگان و عضوگیرندگان این فرقه‌ها، در کالج‌ها و کمپ‌های دانشگاهی هم فعال هستند. دبیرکلّ مرکز اطلاعات فرقه‌ای مستقل در لندن می‌گوید:
مطمئناً،اینترنت باعث می‌شود تا تعداد بیشتری از جوانان، قادر باشند به حیطه چنین پدیده‌هایی وارد شوند؛ بدون آنکه تشخیص دهند خود را به کجا کشانده و وارد چه محیط ناشناخته‌ای می‌شوند.
۲. مصر:رهبر این گروه،جوانی به نام «عمادالدّین حمدی» است که به خدمتگزار شیطان لقب گرفته است. او در جریان بازجویی تأکید کرده است که بارها توانسته شیطان را فرا خوانده و با او به گفت‌وگو بپردازد. اعضای این گروه، به گورستان‌های قاهره می‌رفتند و اجساد مردگان را از قبرها بیرون می‌آوردند و صلیب شکسته و ستاره شش‌پر داوودی و ستاره پنج‌پر را در جسد مرده فرو می‌کردند؛ همچنین، قربانی‌هایی برای شیطان تقدیم می‌کردند. آنهاخون حیوانات قربانی شده را به صورت و دست‌های خود می‌مالیدند تا شیطان از آنها رای شود. سپس نسخه‌ای از قرآن‌مجید را پاره‌پاره می‌کردند. اسناد و اطلاعات قابل اعتماد،نشان می‌دهد که صهیونیست‌ها در پیدایش گروه منحرف شیطان‌پرستی، نقش مؤثری داشته‌اند.
«سالم‌قارش»خواننده موسیقی «بث‌متال» که دربین اعضای این گروه از بهترین خوانندگان محسوب می‌شود،اقدام به خواندن سوره حشر با آهنگ کرد.
۳.آلمان: شبکه خبری بی‌بی‌سی، تعداد شیطان‌پرستان آلمانی را بین ۵ تا ۸ هزار نفر ذکر می‌کند. این گروه، عموماً از ستار‌های پنج‌ضلعی و صلیب‌های شکسته استفاده می‌کنند.
سه نوجوان آلمانی که گفته می‌شود جزء گروه‌های شیطان‌پرست بوده‌اند،از روی یک پل به پائین پریدند و خودکشی کردند. این اولین‌بار نیست که پل ۷۸متری «گلتس اشتهال» در ریشن‌باخ بلندترین پل آجری جهان، شاهد چنین خودکشی‌هایی بوده است.علامت «اس‌اس»، و سمبل‌های ارتش نازی آلمان نیزاز علائم این گروه از شیطان‌پرستان آلمان است.
۴.ایران (تهران): رازخانه شیطان‌پرستان که درآن شش جوان شرور به اغفال دختران و پسران می‌پرداختند، ازسوی مأموران مبارزه با مفاسد اجتماعی تهران آشکار شد. این افراد در مجالس مختلف و پارتی‌های شبانه شرکت می‌کردند و به تبلیغ فرقه خود می‌پرداختند.
آشنایی با برخی نمادها و علائم شیطان‌پرستان
۱.پنج‌ضلعی وارونه: نشانه ستاره صبح، نامی که به شیطان تعلّق دارد. این علامت در مراسم مخفیانه جادوگری برای احضارارواح شیطانی استفاده می‌شود. این علامت را شیطان‌پرستان،با دو ضلع در بالا و ملحدان با یک ضلع در بالا استفاده می‌کنند. درهرحال این علامت، نشانه شیطان است.
۲. دیو یا بافوت (baphomet): علامت شیطان‌پرستی یا خدای شیطانی و همچنین سمبل شیطان است. ممکن است این علامت به شکل جواهرات دیده شود.
۳. ۶۶۶: یک سبمل با عنوان «شماره تلفن شیطان» توسط گروه‌های های‌هوی متال وارد ایران اسلامی شده، اما درحقیقت علامت انسان و نشانه جانور درمیان شیطان‌پرستان تلقی می‌شود. قابل ذکراست که از سال‌های پیش تاکنون این عدد با اشکال مختلف بر روی دیوارهای شهرهای بزرگ کشور، مشاهده می‌شد.
۴.چشمی که به همه‌جا می‌نگرد (All Seeing Eye): چشم، در برخی نمادهای روشنفکری نیزبکار می‌رود؛اما شیطان‌پرستان،اعتقاد دارند چشم در بالای هرم «چشم شیطان» است و «برهمه‌جا نظارت و اشراف دارد».
این علامت،در پیشگویی،جادوگری، نفرین‌گری و کنترل‌های منخصوص جادوگری،مورد استفاده قرار می‌گیرد. گفتنی است این نماد،بر روی دلارآمریکایی بکار رفته است.
۵. صلیب وارونه (Upside Down Cross): این نماد، حکایت از «وارونه شدن مسیحیت دارد»،و عمدتاً استهزاء و سخره گرفتن این دین است.صلیب وارونه،در گردن‌بندهای بسیاری مشاهده شده و خواننده‌های راک،انواع مختلف آن را به همراه دارند.
۶. سربز (Goat Head):بزشاخدار،بزمندس mendes (همان ba”al بعل خدای باروَری مصرباستان)، بافومت، خدای جادو،scapegoat (بز طلیعه یا قربانی)، این یکی از راه‌های شیطان‌پرستان برای مسخره کردن مسیح است،زیرا گفته می‌شود که مسیح،مانند بره‌ای برای گناهان بشر کشته شد.
علائم و مظاهری همچون:خفاش، مار، عقرب، عنکبوت، شغال، کلاغ،بزوحشی،جمجمه و استخوان، شمشیر خون‌آلود، صلیب و هلال وارونه، ستاره پنج‌پر و شش پر، صورتک‌های شیطانی، غول و جن، جارو و عصا،رنگ‌هایی چون سیاه، قرمز و آبی روشن،اعدادی چون۶ و ۶۶۶، اشکالی مثل مثلث و دایره‌های ناقص و…،سمبل‌هاونمادهای شیطانی فرقه شیطان‌پرستی را تبلیغ و ترویج می‌کنند.
نباید به سادگی از کنار این نمادها گذشت؛زیرا ده‌ها سال است که غرب،در لوای همین علائم و نشانه‌ها،فرهنگ خود را به سایرنقاط جهان ارائه می‌دهد. متأسفانه، بسیاری از تولیدکنندگان محصولات فرهنگی هم به توسعه این نمادها، کمک شایانی می‌کنند و این سمبل‌ها و تفکرات خطرناک و ضد خدا را رواج می‌دهند.

تبلیغات سیاسی شیطان‌پرستان :
ازجمله تبلیغات سیاسی شیطان‌پرستان،دست شیطان یا (کرونوتی در ایتالیایی) به معنای حکومت شیطان است. این علامت جهانی،ازسوی سیاستمداران،افراد مشهور و گروه‌های هوی‌متال،برای اظهار وفاداری به نیروهای شیطانی مورد استفاده قرار می‌گیرد و علامت بصری به معنای سلام شیطان است.دست شیطان،برای (بوش و کلینتون) بسیارآشنا است. لورا بوش و جرج بوش هردو درهنگام آغاز روز دوم ریاست جمهوری در ۲۰ژوئیه سال۲۰۰۵، این علامت را بکار بردند. دست شیطان، نشان خدای شاخدار و یک علامت سری جهانی است.ریشه پیدایش این مذهب جعلی همچون بسیاری از مذاهب جلی دیگر در اندیشه صهیونیزم وجود دارد.
شیطان‌پرستی (مانند بهایی‌گری)، فرقه‌ای بسیار مهجور و ضعیف و عقب‌مانده بود که صدها سال پیش از این، متروک و از ذهن‌ها خارج شده بود و شاید پیروان آن، از حدّ انگشتان دست نیز فراتر نمی‌رفت،اما زمانی‌که جوان غربی (اینک شرقی)،هیچ اندیشه‌ای به جز اوهام شاعرانه و خیالات واهی نداشت،صهیونیسم با ارائه مذهب ظاهراً جدید شیطان‌پرستی به کمک او آمد و گفت حال‌که خدا به تو ظلم کرده است، تو نیز انتقام بگیر!!

سیاست اسرائیل :
رژیم اشغالگر قدس که سلامت اخلاقی و روحی و روانی انسان‌ها را همواره به منزله تهدیدی جدی برای منافع ملّی خود می‌بیند،دراقداماتی گوناگون و پی‌درپی،مبادرت به ساخت جریان‌های مسموم فرهنگی نموده و این جریانات مسموم را به رگ‌های حیاتی جوامع ازطریق جاذبه‌ای مجازی،تزریق می‌نماید.
دریک نگاه جامع ارتباط رژیم صهیونسیتی و نقش آن در سازماندهی گروه‌های شیطان‌پرست،در محورهای ذیل قابل اشاره می‌باشد:
الف)این گروه ها به لحاظ فلسفه اولیه و بسترهای معرفتی، دامنه وسیعی از ارتباط با این رژیم داشته و خواهند داشت .
ب) گروه‌های مختلف شیطانی توسط دو سازمان عمده جاسوسی یعنی «سیا» و «موساد»، سازماندهی، هدایت و تغذیه می‌شوند.
ج) بودجه،نظارت،پشتیبانی و… شیطان پرستان فعال در جمهوری اسلامی ایران به صورت مستقیم توسط سازمان موساد تأمین شده و این سلسله اقدامات،با اهداف امنیتی دنبال می‌شود.
د) رژیم صیهونیستی ازاعضای گروه‌ها برای مقاصد شوم سیاسی و جاسوسی بهره می‌برد،به گونه‌ای که خشونت‌بارترین اعمال به دست این گروه‌ها واگذار می‌شود.
با مروراجمالی «اسناد و مکتوبات و اعمال صهیونیست‌ها»، به سهولت می‌توان دریافت که صهیونیست بین‌الملل به هدفی کمتر از تصاحب کامل دنیا و تشکیل حکومت واحد جهانی نمی‌اندیشد و برای نیل به این مقصود،ترویج خرافات دینی را به عنوان یکی از راهکارهای اساسی خود برگزیده است.
سوءاستفاده از برخی فرازهای تحریف شده کتاب تورات و انجیل و ترویج این خرافات ازطریق فیلم‌های سینمایی از همان آغاز در دستور کار صهیونیسم بین‌الملل قرار داشته و همین امر،حجم گسترده‌ای از فیلم‌های ظاهراً دینی (ولی در باطن خرافی) را در تاریخ سینمای جهان پدید آورده است. صهیونیزم با صرف مبالغ هنگفت و با درخدمت گرفتن هنرپیشگان،خوانندگان، نوازندگان، مجلات، روزنامه‌ها، کاباره‌ها و… درصدد پرکردن خلأ روحی و معنوی جوانان غرب و به تبع آن شرق، برآمده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اشتراک گذاری این صفحه در :
ما را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید
پیمایش به بالا