استفادهٔ نامناسب از همراه

استفادهٔ نامناسب از همراه

 این روزها همیشه همراهتان است. لحظه‌ای بدون آن نمی‌توانید زندگی کنید. هر روز با شکل و شمایلی جذاب‌تر ظاهر می‌شود. هرروز اشتیاقتان برای درک رمز و رازش افزون می‌شود. از حق نباید گذشت که با بودنش لطف زیادی به شما کرده، ارتباطتان را تسهیل کرده، همیشه در دسترسید و….. اما این شما هستید که گاهی به خطا از آن استفاده می‌کنید.

 با پیشرفت علم و تکنولوژی، وسایل ارتباط مردمی و جمعی هم متناسب با آن برای رفاه مردم جامعه رشد خواهد کرد اما استفاده از این تکنولوژی‌ها باید بهینه باشد.

«هادی مقدسی (عضو کمیسیون اجتماعی مجلس) اظهار داشت: با پیشرفت علم و تکنولوژی، وسایل ارتباط مردمی و جمعی هم متناسب با آن برای رفاه مردم جامعه رشد خواهد کرد اما استفاده از این تکنولوژی‌ها باید بهینه باشد.

 در زمینه استفاده درست از این وسیله ارتباطی باید فرهنگ‌سازی کنیم و به مردم جامعه القا کنیم که این وسایل ارتباط‌جمعی برای بهبود و تسهیل در کار است و افراد نباید استفاده غیراصولی از آن داشته باشند.

با مشکلاتی که امروزه در جامعه وجود دارد افراد فرصتی برای دیدار یکدیگر ندارند اما با استفاده از این تکنولوژی به راحتی می‌توانند از احوال یکدیگر با خبر شوند و نمی‌توان از این وسیله ارتباط‌جمعی به عنوان یک آفت یاد کرد. »(خبرگزاری فارس)

جوانان عزیز، شما بهتر از هر کس دیگری می‌دانید که زندگی در قرن ۲۱، قرن سرعت و تکنولوژی چه فواید و مضراتی دارد. هیچ کس منکر فواید علم نیست اما چیزی که نگران‌کننده است بخصوص برای خانواده‌های شما، سوءاستفاده‌هایی است که می‌شود از آن کرد و چون شما عزیزان به علت صفای باطن و کم‌تجربگی بیشترین احتمال گرفتاری در دام‌های جدید و نوظهور را دارید، نگرانی‌ها راجع به شما بیشتر است.

امروز تنها فرصت ساختن فردای شماست، پس حیف است به بطالت بگذرد.

محتواها هزاران استفادهٔ نامناسبی که امروزه از تلفن همراه و فردا با توجه به سرعت تغییرات در عرصهٔ ارتباطات، در وسایلی دیگر ایجاد می‌شود، همگی می‌تواند شروع یک فساد بزرگ‌تر باشد و تنها حرفی که می‌توان با شما داشت این است که مشغله‌های مفید برای خودتان ایجاد کنید. امروز تنها فرصت ساختن فردای شماست. پس حیف است به بطالت بگذرد. بعضی مواقع به نفعتان است اگر برخلاف جریان آب شنا کنید.

آن‌قدر برای خودتان برنامه‌های مفید داشته باشید که دیگر جایی برای بیکاری و وسوسه‌های رنگارنگ نداشته باشید و فراموش نکنید برای موفقیت باید با تمام انرژی تلاش کرد. وقتی بخشی از انرژی‌تان صرف کارهای بیهوده و خطا شود، مطمئناً نمی‌توانید آن‌طور که باید و با تمام قوا برای فردایتان تلاش کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اشتراک گذاری این صفحه در :
ما را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید
اسکرول به بالا