بازی های دسته جمعی

برای لذت بخش کردن دور همی های خانوادگی عید نوروز چند ساعت به دوران خوش کودکی سفر کنید و با انجام بازی های دسته جمعی جذاب اوقات خوشی را برای خود و مهمانان خود رقم بزنید .

برخی از بازی های زیر را در دور همی های خانوادگی خود انجام دهید:

اسم پیشانی

در این بازی هر بار یک نفر از جمع انتخاب می شود و روی پیشانی او کاغذی می چسبانند که روی آن اسمی نوشته شده است. سپس فرد مذکور می تواند ۲۰ سوال بپرسد تا اسم نوشته شده را حدس بزند .بازی وقتی تمام می شود که روی همه اسم بگذارند و همه بتوانند اسم هایشان را حدس بزنند.

پانتومیم

برای انجام بازی پانتومیم افراد حاضر در جمع به دو گروه تقسیم می شوند و بعد از یارکشی، یکی از گروه ها، از تیم حریف یک نفر را انتخاب می کند و کلمه ای به او می گوید تا او به اعضای گروه خودش در زمان مشخص با اجرای پانتومیم بفهماند، گروه اول چه کلمه ای را انتخاب کرده اند. 

اسم فامیل

این بازی قدیمی طرفداران زیادی دارد و تنها به قلم و کاغذ نیاز دارد. برای انجام این بازی به افراد شرکت کننده در بازی قلم و کاغذ بدهید و از آنها بخواهید صفحه را برای اسم، فامیل، شهر، کشور، غذا، اشیا و … ستون بندی کنند. سپس باید به نوبت هر کسی یک حرف را انتخاب کند تا خودش و بقیه کلمه های مرتبط شروع شده با آن حرف را زیر ستون ها بنویسند. پس از پر شدن ستون ها کسی که اولین نفر ستون ها را پر کند باید استوپ بگوید و دیگر نباید کسی چیزی بنویسد.

شیوه امتیازدهی هم به این صورت است که به جواب های صحیح ۵ امتیاز تعلق می گیرد و اگر کسی برای یکی از ستون ها اسمی منحصر بفرد را نوشته باشد که بقیه آن را خالی گذاشته باشند، ۱۰ امتیاز می گیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اشتراک گذاری این صفحه در :
ما را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید
پیمایش به بالا