بـهـتـریـن زنان دنــیــا چگونه اند ؟؟؟ (چند نکته کوچک اما موثر)

بـهـتـريـن زنان دنــيــا چگونه اند ؟؟؟ (چند نکته کوچک اما موثر)

۱. غذای همسرتان همیشه حاضر باشد :از آنجا که نود درصد مردها همواره خسته و گرسنه از سرکار به خانه می آیند در دلشان به امید یک غذای گرم و لذیذ به کانون گرم خانواده شان باز می گردند .
پس اگر شما بنا به دلایلی آن روز در خانه نیستید ٬ بهتر است از شب قبل غذایی برای همسرتان تهیه کنید تا با این کار او بداند که شما چه قدر به او علاقه مند هستید و برایش ارزش قائل هستید و او هم به طور متقابل به شما اهمیت خواهد داد.
___________________________________
۲. خودتان را برای همسرتان زیبا و سرحال سازید :شما تقریباْ ساعت بازگشت همسرتان به خانه را می دانید ٬پس اگر خسته و آشفته هستید یک ربع دراز بکشید تا خستگی از تنتان بیرون برود .
دست و صورتتان را بشوئید . کمی آرایش کنید. موهایتان را مرتب کنید و لباس شاد و تمیزی بپوشید تا همسرتان با دیدن شما خستگی از تنش خارج شود، چرا که به طور حتم تمام روز با قیافه های خسته و سر و وضع نامرتب همکارانش سر و کار داشته پس چشم او هم نیاز به دیدن زیبایی هایی دارد تا دلش باز شود .
____________________________________
۳. خانه را تمیز نگاه دارید :قبل از هر چیز باید بدانید که وقتی همسرتان خسته و کوفته به خانه می آید دوست دارد شما وقتتان را به او اختصاص دهید؛ پس اگر در فکر تمیز کردن خانه هستید قبل از آمدن او این کار را انجام دهید؛ بهتر است وقتی شوهرتان به خانه می آید وسایل و اسباب بازی های اضافیکه باعث شلوغ شدن خانه می شود را جمع کنید .گرد و خاک روی میزها و وسایل را گرفته باشید و خلاصه در یک جمله خانه را محیط امن و پاکیزه ای برای او درست کنید تا از ورود به آن مکان احساس آرامش و رضایت کند .
_________________________________
۴. بچه ها را مرتب کنید :
همسرتان دوست دارد که همیشه فرزندانش را تمیز و مرتب ببیند٬ پس بهتر است قبل از آمدن پدرشان دست و صورت آنها را بشوئید، موهایشان را شانه بزنید ٬ لباس تر و تمیز و مرتبی تن آنها کنید که پدرشان از دیدن آنها لذت ببرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اشتراک گذاری این صفحه در :
ما را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید
پیمایش به بالا