جهان گرایان یهودی

جهان گرايان يهودي

رسانه های آمریکا شدیداً تحت سیطره و نفوذ یهودیان صهیونست و نژادپرست است و همین رسانه ها هستند که مبلّغ جهانی سازی و نظم نوین جهانی به شمار می روند. برتری جویان یهودی تلاش می کنند فرهنگ، هویّت، اقتصاد و استقلال سیاسی هر کشوری را در جهان تضعیف کنند و تنها یک ملت و نژاد وجود دارد که آن ها درصدد تضعیف آن نیستند و آن ملت یهود است.
***
جهان هر روز در حال کوچک تر شدن است. علت این امر، پیشرفت های باورنکردنی در حمل و نقل و ارتباطات می باشد. بسیاری از شرکت های ملی که زمانی شعبه های معدودی در خارج از کشور داشتند، اکنون بین المللی شده اند و روابط و پیوندهای آن ها از مرزهای ملی آنان فراتر رفته است. سود و منفعت، تنها هدف آرمان و عامل پیوند آن هاست. این هدف بر هر چیزی از جمله کشور، فرهنگ، نسل، نژاد، اخلاق، سلامت و دغدغه های زیست محیطی برتری دارد.
این توجه و تمرکز جهانی بر ثروت انبوه، تبدیل به مصیبت و نیروی مخربی شده که قدرت و وزنه بسیار زیادی کسب کرده است; همانند گلوله برفی که تبدیل به بهمن می شود. این جهان گرایان که با بنگاه ها در هم تنیده شده اند، بر رسانه ها سلطه می یابند; رسانه هایی که البته آن ها هم به حقیقت بین المللی شده اند. بدین وسیله، بسیاری از مردم، دچار این توهم هستند که ما در آمریکا از مطبوعات آزاد برخورداریم. این، نابخردانه نظری است که در سال های آغازین قرن ۲۱ میلادی قابل تصور است.
آن ها بر دموکراسی ها کنترل پیدا می کنند; چرا که این دموکراسی ها، توده هایی هستند که مطبوعات آزاد را از کنترل شده ها، تشخیص نمی دهند.
در واقع، بسیاری از مردم، دچار این توهم هستند که ما در آمریکا از مطبوعات آزاد برخورداریم. این، نابخردانه نظری است که در سال های آغازین قرن ۲۱ میلادی قابل تصور است. آری، ما در آمریکا آزاد هستیم که نشریه یا روزنامه خانگی پخش کنیم. اگرچه در عین حال، جوامعی وجود دارند که اگر نشریات پخش شده از لحاظ سیاسی درست نباشند، پلیس و یا مقامات محلی برای شما مشکل ایجاد می کنند. در بسیاری از جوامع، قوانینی وجود دارد که به موجب آن ها شما اجازه گذاشتن نشریه در جلوی منزل و یا روی ماشین افراد را ندارید. (البته شما نیز اجازه پخش نشریه در مراکز تجاری که دارایی خصوصی محسوب می شوند، ندارید. در غیر این صورت، «یونایتد کالرز بنتون» از دست شما عصبانی می شود و در صورت ادامه این کار، از پلیس می خواهد که شما را دستگیر کند.) البته نشریه ها و روزنامه های با تیراژ پایین هرگز برای ساختار قدرت، خطر جدی محسوب نمی شده اند; حداقل تا زمانی که آن ها به عنوان وسایل ارتباط هنری و فرهنگی نقش بازی می کنند; مانند دوران انقلاب آمریکا.
حال اگر یکی از این زنجیره های رسانه ای عمده، یا حتی یک روزنامه و یا یک ایستگاه تلویزیونی محلی، از مسیر همیشگی خارج شود، این مسئله برای جهان گرایان مشکل ساز خواهد بود. اما با این حال، جهان گرایان همه این امور را به طور غیرقابل تصوری، تحت کنترل خود دارند. روزنامه ها، مجله ها، ایستگاه ها و شبکه های تلویزیونی، به طور باور نکردنی کنترل می شوند. در بسیاری از شهرهای عمده اروپایی، کنترل بر رسانه ها به گستردگی سلطه آمریکاییان بر رسانه ها نیست. مثلا، در بسیاری از شهرهای اروپایی مانند پاریس، از میان انبوه روزنامه ها، می توانید روزنامه ای پیدا کنید که به طور اصولی، به جای طرفداری از اسراییلی ها، حامی فلسطینی ها هستند. در رم نیز همین گونه است.
اما در آمریکا از میان بیش از ۲۰۰۰ روزنامه، حتی یک روزنامه هم پیدا نمی شود در آمریکا از میان بیش از ۲۰۰۰ روزنامه، حتی یک روزنامه هم پیدا نمی شود که در منازعه اعراب و اسراییل، دیدگاهی فلسطینی تر داشته باشد.
که در منازعه اعراب و اسراییل، دیدگاهی فلسطینی تر داشته باشد. البته روزنامه های معدودی هستند که بر سر برخی مسائل خاص با دولت اسراییل موافق نیستند; درست همان طور که در خود اسراییل هم برخی اوقات، اعتراضات یهودیان وجود دارد، اما بر سر مسائل بنیادین، هر روزنامه آمریکایی چه مورد تملک یهودیان باشد یا نباشد، بدون توجه به شرارت ها، کشتارها، ضرب و جرح ها و نقض حقوق بشر توسط اسراییلی ها، به طور کامل حامی اسراییل می باشد. در آخرین برنامه تلویزیونی ام، به مقاله ای اشاره کردم که در روزنامه های یهودی چاپ شده بود (البته برای مصرف داخلی و یهودی). براساس آن، ۱۷ عضو از ۱۹ عضو کابینه اسراییل، از قانونی حمایت کرده بودند که بر طبق آن فلسطینی ها حق خرید زمین از مناطق یهودی نشین اسراییل یا حتی زندگی با یهودیان در مجتمع های آپارتمانی را نداشتند. این خبر صحیح است.
به نظر شما اگر فرمانداری در ایالات متحده و یا کابینه اش، از قانونی که زندگی سیاهان آمریکا در آپارتمان هایی که همه ساکنان آن سفیدپوست باشند، ممانعت به عمل آورد، رسانه های آمریکایی چه غوغا و بلوایی به راه می انداختند؟ البته باید گفت که مدارس اسراییل در حال حاضر به شدت تفکیک می باشند، اما کجاست فریاد اعتراض در رسانه های حامی اسراییل در آمریکا؟ آیا اعتراض هماهنگ و همه جانبه مطبوعات آمریکا علیه آپارتاید در آفریقای جنوبی را به یاد می آورید؟ به دلایلی چند هیچ اعتراضی در رسانه های آمریکا علیه آپارتاید در اسراییل وجود ندارد. چرا؟ نظر شما چیست؟ این بی عدالتی علیه فلسطینیان آن قدر واضح و آشکار است که اصلا نیاز نیست که به آن اشاره کنم. اگر مطبوعات عمده در کار خود صداقت داشتند، باید این کار را انجام می دادند. اما باید به هموطنان آمریکایی ام بگویم که چه چیزی واضح و آشکار است; هموطنانی که همه چیز، ذره ذره توسط بلندپروازها و برتری طلبان یهودی به خوردشان داده می شود. ۳۵ سال پیش، اسراییل به کرانه باختری و غزه حمله کرد. تقریباً هیچ یهودی در آنجا زندگی نمی کرد. اسراییل، مردم فلسطین را زیر اشغال نظامی قرار داد و آن ها را از هرگونه نماد آزادی محروم ساخت. البته برخی از آیا اعتراض هماهنگ و همه جانبه مطبوعات آمریکا علیه آپارتاید در آفریقای جنوبی را به یاد می آورید؟ به دلایلی چند، هیچ اعتراضی در رسانه های آمریکا علیه آپارتاید در اسراییل وجود ندارد.
فلسطینیان بسیار شجاع در برابر این اشغال گری مقاومت کردند. آمریکا و هر کشور دیگری می دانند که مردم در مواجهه با اشغال نظامی خارجی از حق مطلق برای مقاومت برخوردارند.
در طی این دوره ۳۵ ساله، اسراییل هزاران تن از مردان، زنان و کودکان را کشته است. اسراییل علاوه بر تخریب عمدی هزاران خانه، شرکت، بیمارستان و مدرسه، ده ها هزار نفر را کور، ناقص، فلج و انگشتان افراد بسیاری ـ از جمله هزاران کودک ـ را قطع کرده است و صدها هزار فلسطینی را حبس و شکنجه کرده است. بله درست است. من گفتم «شکنجه» کرده است. آمریکایی ها حتی نمی دانند که شکنجه فلسطینیان در اسراییل، امری قانونی است، و بالاتر از همه این که در طی این دوران تخریب و کشتار، اسراییلی ها اقدام به تأسیس صدها شهرک یهودی در همان سرزمین هایی نموده اند که از فلسطینیان اشغال کرده اند. در عین حال که آن ها خانه ها و شهرهای فلسطینیان را خراب می کنند، یهودیانی را از مکان هایی مانند نیویورک و مسکو، روانه اسراییل می سازند و خانه هایی برای آن ها در شهرک های مردم مظلوم فلسطین می سازند.
من می توانم اثبات کنم برتری طلبان یهودی بر اکثریت عظیم رسانه های آمریکا کنترل و سیطره دارند. نکته مهم این است که همان مطبوعات و رسانه هایی که همگام با اسراییل هستند، با «نظم نوین جهانی» و «جهانی شدن» که حاصل آن است همگام می باشند.
در چند دهه اخیر زندگانی خود، همواره به طور جدی تلاش کرده ام که به مردم بگویم نیروهای واقعی ورای جهانی شدن، «برتری جویان نژادپرست» هستند، اما آن ها «تفوق طلبان نژادپرستِ» همیشگی که رسانه ها در موردشان صحبت می کنند، نیستند. آنان برتری جویان اروپایی، آفریقایی یا آسیایی نیستند. آن ها «برتری جویان یهودی» هستند. آنان نقشه ای کلان در سر می پرورانند که برای همه افراد آشکار است. آن ها به طور مرتب، تلاش می کنند فرهنگ، هویت و انسجام نژادی، اقتصاد و استقلال سیاسی هر کشوری را در جهان تضعیف کنند، و تنها یک نژاد و نیروهای واقعی ورای جهانی شدن، «برتری جویان نژادپرست» هستند، اما آن ها، «تفوق طلبان نژادپرستِ» همیشگی نیستند. آنان برتری جویان اروپایی، آفریقایی یا آسیایی نیستند. آن ها «برتری جویان یهودی» هستند.
یک ملت وجود دارد که آن ها درصدد تضعیف آن نیستند و آن ملت یهود است. اما منظور من از ملت یهود، تنها اسراییل نیست، بلکه منظور من برتری جویان یهودی است که در سراسر جهان سروری خود را در بین خود تبلیغ می کنند و واقعاً فکر می کنند که آن ها از حقی الهی برای حکومت، نه تنها بر فلسطینیان، بلکه بر بقیه جهان نیز برخوردارند.
بحث خود را درباره تضادهای جهانی شدن ادامه می دهیم. اول این که آن ها می گویند، ما به دنبال «چند فرهنگی» و «تنوع و تکثر» هستیم، امّا بدیهی است که ساختن دستگاه های کوکاکولا و مک دونالد و گذاشتن آن ها در همه خیابان های جهان، نه تنها آسیب رساندن به سلامت جهانی می باشد، بلکه باعث مشابهت ـ و نه تنوع ـ جهان می شود. این «تک فرهنگی» است نه «چند فرهنگی».
حمایت از مهاجرت گسترده به کشورهای غربی، «چند فرهنگی» نیست. مهاجرین از کشورهایی می آیند که دارای محیط های مختلف فرهنگی می باشند. ذوب کردن مهاجرین در یک توده، تنوع آفرین نیست، بلکه در نهایت، فرهنگ بومی آن کشور را ویران می کند. حتی بدتر آن که، این جریان باعث نابودی میراث ژنتیک و شخصیت منحصر به فرد آن مردم و هم چنین کشور و ملت منحصر به فردی که آن ها ساخته اند، می شود. آیا این که ترک ها از آلمانی ها در سرزمین آلمان بیشتر شوند، خوب است؟ آیا خوب است که آلمان را طوری بازسازی کرد که برای مردم خودش بیگانه باشد؟ آیا خوب است که تمام قسمت های آمریکا به یک نسخه دیگر از مکزیک تبدیل شود؟ آیا روس ها در قرن ۲۱ باید در سیل هجوم گسترده آسیایی ها، حل و مضمحل شوند; سرنوشتی که روسیه به مدت دو هزار سال از آن دوری می جست؟
از جهت دیگر، آیا ما واقعاً به دنبال این هستیم که جهان سوم را به مستعمره های اقتصادی نظم نوین جهانی و جهانی شدن جدید تبدیل کنیم؟ این مسئله بر سر آن ها و فرهنگ آن ها و غنای زیست محیطی جهان چه می آورد؟
یهودیان و «نظم نوین جهانی» آن ها، به دنبال نابودی هر ملت، فرهنگ، میراث و هر نژادی به جز یهود است. آنان به دنبال سلطه بر رسانه ها، اقتصاد و حکومت ها آیا ما واقعاً به دنبال این هستیم که جهان سوم را به مستعمره های اقتصادی نظم نوین جهانی و جهانی شدن جدید تبدیل کنیم؟ این مسئله بر سر آن ها و فرهنگ آن ها و غنای زیست محیطی جهان چه می آورد؟
هستند. من به دنبال سلطه بر دیگر نژادها یا ملت ها نیستم، اما می خواهم که اروپاییان و آمریکاییان از میراث خود و از کشور و ملت خویش حفاظت کنند. می خواهم کودکان ما در جامعه ای بزرگ شوند که امن و راحت باشند. جایی که منعکس کننده تاریخ، فطرت و طبیعت خود آن ها باشد. من دوست ندارم ببینم که فرزندان ما در مدرسه، انگلیسی را درست صحبت نمی کنند. در نهایت این که من دوستدار نابودی و ریشه کنی ملتم نیستم، اما مهاجرت و نرخ زاد و ولد پایین، باعث نابودی کامل ما می شود.
تنوعی که ما باید حافظ آن باشیم، تنوع در جهان و طبیعت است. جهان گرایان به دنبال این هستند که همه ما به یک موسیقی گوش دهیم، یک غذا بخوریم و به یک شیوه، زندگی کنیم. آن ها دشمنان تنوع واقعی و دشمنان آزادی هستند. هر چه دولت بزرگ تر باشد، آزادی کم تر است. چگونه مردمی که مثلا در زوریخ هستند، مصلحت مردم کشمیر را می فهمند. آزادی واقعی ریشه در حکومت کوچک دارد نه در حکومت جهانی. مهم ترین آزادی ها، حق حیات و زندگی به شیوه اجداد و پدران فرد است. ما باید قادر باشیم که با سازگاری و هماهنگی با سرزمین، فرهنگ و مردم خود زندگی کنیم. من درک می کنم که یهودیان آرزوی حفظ نسل، فرهنگ و دین خود را دارند. من خود رادر احساسات آن ها شریک می دانم و بر آن صحه می گذارم، اما فرق بین ما و آن ها این است که من از حق یهودیان، همه مردم و مردم خود حمایت می کنم، ولی سلطه جویان یهودی به دنبال نابودی هر جنبش میهن پرستانه به غیر از جنبش خود هستند.
منبع: www. whitecivilrights.com
Yahood.net

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اشتراک گذاری این صفحه در :
ما را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید
پیمایش به بالا