به تازگی پزشکان دریافتهاند که انواع توتها میتواند نقش موثری در نابودی مواد سمی که در بدن تولید میشود، داشته باشد و به افراد توصیه میکنند تا در صورت صلاح دید پزشک و عدم وجود مشکل در خوردن توت، آن را در سبد غذایی خود قرار دهند.
به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ در بدن انسان مواد سمی تولید میشود که به انواع روشها توسط بدن دفع میشود، اما ممکن است این مواد سمی بویژه در مغز باقی بمانند و ترشح پروتئینهای سمی در مغز سبب ایجاد بیماریهای مغزی مانند پارکینسون و آلزایمر شود. گفتنی است پزشکان توصیه میکنند تا افراد در صورت عدم داشتن حساسیت به انواع توت در برنامه غذایی خود خوردن توت به ویژه توت فرنگی را قرار دهند و البته مواردی مانند کنترل قندخون خود را نیز در نظر داشته باشند. پزشکان توصیه میکنند تا حتما قبل از مصرف انواع توت آنها را با مواد ضدعفونی کننده ابتدا به دقت بشویند و آنگاه مصرف کنند.
سم زدایی از بدن با توت فرنگی
- مهر 16, 1392
- 00:00
- No Comments
- تعداد بازدید 241 نفر
- برچسب ها : آلزایمر, بهداشت و سلامت, پارکینسون, پزشکی و بهداشت عمومی, تغذیه, توت فرنگی, سم زدایی
اشتراک گذاری این صفحه در :
امام سجاد علیه السلام از کربلا تا شهادت
۱۴۰۵/۰۴/۰۲
نقش حضرت عباس(ع) در کربلا
۱۴۰۵/۰۴/۰۱
عاقبت شمربن ذی الجوشن
۱۴۰۵/۰۳/۳۱
خدا با سکوت خوبها مشکل دارد
۱۴۰۵/۰۳/۳۰
امام سجاد علیه السلام از کربلا تا شهادت
۱۴۰۵/۰۴/۰۲
نقش حضرت عباس(ع) در کربلا
۱۴۰۵/۰۴/۰۱
عاقبت شمربن ذی الجوشن
۱۴۰۵/۰۳/۳۱