علت طلاق و اعتیاد به مواد مخدر؟

علت طلاق و اعتیاد به مواد مخدر؟

سایت اینترنتی الجزیره به نقل از خبرگزاری فرانسه نوشت: عزت کریم استاد دانشکده علوم اجتماعی مرکز تحقیقات ملی مصر در کنفرانسی که به این منظور برگزار می شد ضمن بیان این نکته خاطرنشان ساخت به دنبال رواج شبکه های ماهواره ای عربی و جهانی و گسترش ویدئو کلیپ ها و ترانه ها خانواده ها از هم گسیخته شده اند.
 علت طلاق و اعتیاد به مواد مخدر؟
 جام جم آنلاین: یک استاد دانشگاه گفت: ویدئو کلیپ ها دلیل اصلی افزایش میزان طلاق و اعتیاد به مواد مخدر در میان جوانان مصری است. سایت اینترنتی الجزیره به نقل از خبرگزاری فرانسه نوشت: عزت کریم استاد دانشکده علوم اجتماعی مرکز تحقیقات ملی مصر در کنفرانسی که به این منظور برگزار می شد ضمن بیان این نکته خاطرنشان ساخت به دنبال رواج شبکه های ماهواره ای عربی و جهانی و گسترش ویدئو کلیپ ها و ترانه ها خانواده ها از هم گسیخته شده اند.
 این استاد دانشگاه افزود: شکل خانوادگی سالم از میان رفته و زنان به شکلی نزد شوهرانشان حاضر می شوند که گویی در شبکه های ماهواره ای حضور پیدا کرده اند و دقیقا شیوه خواننده ها را تقلید می کنند. کریم گفت: معتادان به مواد مخدر و بیکاران و کسانی که احساس بیهودگی می کنند در میان علاقه مندان به این ویدئوکلیپ ها بسیار است. برپایه این گزارش مقامات مسوول مصری هیچ گونه نظارتی بر آهنگ ها و ترانه ها که در شبکه های ماهواره ای پخش می شوند ندارند.
 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اشتراک گذاری این صفحه در :
ما را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید
پیمایش به بالا