یادداشتی بر کتاب دنیا بازیچه یهود

يادداشتي بر کتاب دنيا بازيچه يهود

دنیا بازیچه یهود
تالیف مرحوم آیت الله سید محمد حسینی شیرازی
کتاب «دنیا بازیچه ی یهود» کتاب ارزشمندی تالیف مرحوم آیت الله سید محمد حسینی شیرازی است که مطالب بسیاری مفیدی درباره ی یهودیت به دست می دهد.
در این کتاب نخست مترجم به بیان تاریخچه ی یهود پرداخته و پس از آن در سرفصل های مختلف گوشه هایی از ویژگی های قوم ستیزه گر یهود در دنیای معاصر بیان نموده است.
در بخشی از همین قسمت به بیان ویژگی های قوم یهود از دیدگاه قرآن پرداخته است و با بیان آیاتی از کلام خداوند به برخی از برجسته ترین صفات غیر انسانی یهودیان چون «وحشی گری و سنگدلی»، «کشتن پیامبران الهی»، «دروغ، تهمت، تحریف»، «حیله و نیرنگ»، «مال اندوزی و ثروت پرستی»، «پیمان شکنی»، «فساد اخلاق» و «ربا» پرداخته است.
در بخش دیگر به تاثیرات یهود بر امریکا بالاخص بالخص قدرت یهود در سینما، تئاتر و موسیقی پرداخته و پس از آن به چگونگی پیدایش اسرائیل و برخی از دسیسه ها و جنایات آن پرداخته است و به طور مبسوطی جنگ اسراییل و اعراب شرح نموده است.
پس از این مقدمات ترجمه متن اصلی نوشته شده است که در ابتدا به معرفی یهود و پس از آن برخی از مسائل مربوط به یهود همچون تورات و عهد عتیق، تلمود، ماسونیسم و پروتکل ها پرداخته و ضمن آن اندیشه های انحرافی و مسخره ی یهودیان را بیان نموده است.
با مطالعه ی این قسمت که به زیبایی به نگارش در آمده است می توان دانست که یهودیت در جهان فعلی چه اهدافی را دنبال می کند و با دقت و تامل در آن متوجه خواهیم شد که به واقع یهودیت دنیا را بازیچه ی خود قرار داده است.
با توجه بی این که این کتاب در سال ۸۱ چاپ شده و ۴۰ سال پیش تالیف گردیده است می توان با مطالعه ی اندیشه های فوق و بررسی مسائل و مشکلاتی که در سال اخیر به وقوع پیوسته است دست پنهان یهودیت را در بسیاری از آن ها مشاهده نمود.
نویسنده در بخش دیگری از کتاب به نفوذ و سیطره یهودیت پرداخته و با ارائه ی آمارها نشان داده است که بسیاری از سازمان های بین المللی و نهادها و ادارات آمریکایی تحت نفوذ و سلطه ی یهودیت می باشد.
در بخش دیگر به توطئه ی یهودیت پرداخته است و به طور ویژه به چگونگی سقوط دولت عثمانی و نیز چگونگی سقوط روسیه پرداخته است.
در بخش پایانی نیز به جنایت های یهودیت اشاره کرده و برخی از اندیشه های آن ها همچون خون ریختن در دو عید مقدس آن ها اشاره کرده که در نتیجه ی این اندیشه جنایات های بی شماری توسط این قوم به وقوع پیوسته است.
در پایان کتاب نیز نویسنده به وظیفه ی ما در مقابل این جنایت ها اشاره کرده است و از مسلمانان خواسته است برای مقابله با یهود اشغالگر و رسوا نمودن آنان با تمام نیرو وارد جنگ و کارزار همه جانبه شوند.
مطالعه ی کتاب فوق اطلاعات بسیار مفیدی برای من به همراه داشت لذا به همه ی عزیزان توصیه می نمایم به مطالعه ی کتاب فوق اهتمام نمایند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اشتراک گذاری این صفحه در :
ما را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید
اسکرول به بالا