
ایران غربی و غرب ایرانی!
الگوبرداری ایرانیها از غرب و بالعکس را میتوان به یک طنز شبیه کرد. امروزه ما در نقش “کاسهی داغتر از آش” و آنها در جایگاه “کاتولیکتر از پاپ” ظاهر شدهاند! وقتی از غرب و فرهنگ آن صحبت میکنیم، دقیقا از چه چپزی حرف میزنیم؟ در ایران روحیهای وجود دارد که
