
اسم من ((خاکشیر)) است !
دانه هایم ضد عفونی کننده است . پادزهر خوبی هستم و نقرس را نیز درمان می کنم . در درمان سرطان به نوعی می توان از من استفاده کرد. برای کسانی که مزاجشان سودایی است ، اثری معجزه آسا دارم . تب بر هستم و برای تقویت معده بی رقیبم
1 مقاله

دانه هایم ضد عفونی کننده است . پادزهر خوبی هستم و نقرس را نیز درمان می کنم . در درمان سرطان به نوعی می توان از من استفاده کرد. برای کسانی که مزاجشان سودایی است ، اثری معجزه آسا دارم . تب بر هستم و برای تقویت معده بی رقیبم