من ((شاهتره )) هستم ! ۱۳۹۲/۰۲/۲۸ زادگاه من ایران است و یک نوع دیگرم در اروپا می روید و کم و بیش به من شباهت دارد و به زبان فرنگی به آن ((فومتر)) می گویند و در ایران دیده نشده است ، جوهر آن با جوهر گوگرد تولید رنگ بنفش می کند بنابراین آنچه را در