
چرا پر خوری می کنیم؟
این یک مشکل عمومی است که کسی نمیتواند ادعا کند آن را تجربه نکرده است. حرص به پُرخوری در نهاد همه ما وجود دارد، مثل خیلی از صفات بد دیگر. البته عوامل خارجی هم میتوانند قضیه را بدتر کنند که در این مطلب نگاهی داریم به بعضی از این عوامل؛