دسته بندی :چپ‌دست

1 مقاله

کی‌ می‌فهمیم چه دستی؟

کی‌ می‌فهمیم چه دستی؟

نوزاد انسان نه «راست‌دست» و نه «چپ‌دست» است، ولی در ماه‌های اول زندگی کم‌کم به یکی از دست‌ها تمایل بیش‌تری نشان می‌دهد. در شش‌ماهگی اکثر نوزادان دو دست را به‌طور مساوی به کار می‌برند و در پایان سال اول زندگی تمایل به یکی از دست‌ها قابل‌مشاهده و تشخیص است. در

اشتراک گذاری این صفحه در :
ما را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید
به بالا بروید