استفاده صحیح از جاروبرقی

استفاده صحيح از جاروبرقي

۱- قبل از هرچیزباید جاروبرقی را تمیز نگه دارید و لوله های ان را مرتب کنترل نمایید زیرا در صورت گرفتگی ، به موتور جاروبرقی فشار وارد می شود .
۲-نگذارید کیسه اشغال جاروبرقی کاملا پر شود همیشه قبل از پر شدن ، ان را تعویض کنید . به این روش فشار کمتری به جارو برقی وارد می شود .
۳- فیلتر جاروبرقی نباید از گردو غبار پوشیده گردد، بنابراین هر چند وقت بکبار ان را کنترل کنید و در صورت نیاز ان را بشویید ویا در صورت لزوم ان را تعویض نمایید .
۴- معمولا اغلب جاروبرقی ها چندین درجه مختلف با قدرت های متفاوت دارند . برای نظافت مبل ،موکت،فرش،دیواروجاهای دیگر ، درجه را روی قدرت مناسب بگذارید و نه بیشتر .
۵- از کار مداوم با جاروبرقی جدا پرهیز کنید ، زیرا روشن نگه داشتن ان برای مدت زیاد ( بیش از ۳۰ دقیقه ) فشار زیادی به موتور وارد می اورد . بنابراین هر چند دقیقه یکبار ان را خاموش کنید و اجازه دهید موتور جاروبرقی خنک شود .
۶- اشغالهای مرطوب و اشیاء بزرگ و نوک تیز را با دست بردارید .
۷- جاروبرقی را به هنگام کار به یکباره بطرف خود نکشید ، لرزش ایجاد شده به موتور ان صدمه میزند و ممکن است در اثر گیرکردن به لبه قالی وموکت ، به لوله گیر ان فشار وارد شده و بشکند .
۸-قبل از انکه کیسه اشغال بطور کامل پر شود ان را عوض کنید و در مورد کیسه های دائمی ان را تخلیه کرده و با ابسرد بدون مواد شوینده بشویید
۹- قبل از بازکردن محفظه اشغال جاروبرقی ، جریان برق را قطع کنید
۱۰- برای سطوح مختلف مانند فرش ، موکت، پرده،مبل و زاویه های دیواری از کفشک ها و ابزار مخصوص استفاده نمایید
۱۱- اگر جارو برقی دارای سیستم تنظیم قدرت موتور (مکش) نیست ( بعضی از جارو برقی های سطلی به این صورت میباشد ) میتوانید برای جلوگیری از پرز دهی فرش های ماشینی و دست باف از دریچه هوا که معمولا در وسط لوله مکش وجود دارد استفاده کنید . ( برای ایجاد مکش کوتر دریچه را بیشتر باز کنید
۱۲- در صورت هرگونه صدای غیر عادی و یا کم شدن غیر عادی مکش دستگاه فقط باید با نمایندگی های خدمات پس از فروش دستگاهخ مراجعه کرد و از تعمیر دستگاه توسط افراد غیر مسئول جدا خودداری کنید زیرا امکان دارد ایراد دستگاه به طور صحیح شناسایی نشود و همینطور دستگاه دیگر شامل خدمات گارانتی نخواهد بود .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اشتراک گذاری این صفحه در :
ما را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید
اسکرول به بالا