ما در مهاباد بودیم در آنجا بین فرماندار شهر و فرمانده سپاه در خصوص چگونگی اعزام نیرو، اختلاف و دوگانگی به وجود آمده بود این اختلاف به عرض آقا رسیده بود روزی به ما خبر دادند که آقا میخواهند با شما تلفنی صحبت کنند، برای من تعجبآور و نیز شعفانگیز بود وقتی گوشی را گرفتم آقا فرمودند:«این اختلاف چیست؟» چرا برادران اهل سنت را از جبهه برگرداندهاید؟ من برایشان توضیح دادم که پادگان آموزشی ما آماده نبوده و بدون آموزش هم نباید وارد جبهه میشدند و فرماندار نباید دخالت میکردند بعد حضورشان عرض کردم برای اینکه خاطرتان جمع باشد ما برای مهاباد یگانهای «نور» یا تیپ «نور» را در نظر گرفتهایم که چارت و شرح وظایفش را نوشتهایم و یک نسخه از آن را از طریق سلسله مراتب حضورتان خواهیم فرستاد. بلافاصله آقا فرمودند: احسنت آفرین همین درست است سلسله مراتب و نظم را رعایت کنید شما ببینید هرکس دیگر بود شاید به او برمیخورد اما ایشان با کمال تواضع ما را در موضع حفظ نظم و شناخت سلسله مراتب تشویق کردند.
اشتراک گذاری این صفحه در :
چرا برای امام حسین(ع) بیش از امامان دیگر عزاداری می کنیم؟
۱۴۰۵/۰۴/۰۶
راهکاری برای رهایی از عادت در عزاداریها
۱۴۰۵/۰۴/۰۵
عزاداری معصومان برای امام حسین
۱۴۰۵/۰۴/۰۴
اسرار امام حسین (ع) بر توقف و تاخیر جنگ از شب به صبح عاشورا
۱۴۰۵/۰۴/۰۳
عزاداری معصومان برای امام حسین
۱۴۰۵/۰۴/۰۴
امام سجاد علیه السلام از کربلا تا شهادت
۱۴۰۵/۰۴/۰۲
نقش حضرت عباس(ع) در کربلا
۱۴۰۵/۰۴/۰۱