موفقیت زنان ورزشکار در عرصه بین‌الملل ثابت کرد حجاب مانع پیشرفت نیست

موفقيت زنان ورزشكار در عرصه بين‌الملل ثابت كرد حجاب مانع پيشرفت نيست

عضو فراکسیون ورزش مجلس گفت: وقتی زنان ایرانی با حجاب اسلامی در عرصه‌های بین‌المللی ورزشی حضور می‌یابند تبلیغات منفی ‌رسانه‌های غربی خنثی می‌شود چراکه زنان ایرانی ثابت کردند می‌توانند با حجاب اسلامی در صحنه‌های مختلف ورزشی رقابت و پیروز شوند.
شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۸۹ ساعت ۱۰:۲۱
بهمن محمدیاری با اشاره به تنوع رشته‌های ورزش بانوان اظهار داشت: زنان ورزشکار ایرانی با کسب مدال‌ و جایگاه برتر در رقابت‌های آسیایی توانستند توانایی و ظرفیت بالای ورزش بانوان را نشان دهند و همان‌طور که برای ورزش مردان سرمایه‌گذاری می‌شود باید ورزش بانوان نیز مورد توجه قرار گیرد.
وی عنوان کرد: اوج موفقیت ورزشی و رسیدن به قله قهرمانی متأسفانه تا قبل از بازی‌های قهرمانی گوانگجو محقق نشده بود و بسیاری از افراد تصور می‌کردند شاید این امکان اصلاً محقق نشود ولی شاهد بودیم که زنان ورزشکار با پشتکار و فعالیت‌های عملی نشان دادند اگر در این زمینه سرمایه‌گذاری لازم صورت گیرد، بانوان هم مانند مردان می‌توانند در رشته‌های مختلف ورزشی با رعایت حجاب اسلامی موفقیت‌‌های ارزشمندی را کسب کنند.
عضو فراکسیون ورزش مجلس گفت: ایجاد سالن‌های ورزشی برای بانوان زمینه‌ای را فراهم می‌کند تا ورزش بانوان در کشور، آسیا و بین‌الملل بتواند رتبه‌های برتر را کسب کند، متأسفانه رسانه‌های غربی با تبلیغات منفی علیه کشور ما سعی می‌کنند چهره‌ای غیرواقعی از کشور‌مان از حجاب زنان در مجامع بین‌الملل ترسیم کنند.
وی ادامه داد: رسانه‌های غربی با تبلیغات سعی می‌کنند وانمود کنند حجاب مانع پیشرفت محسوب می‌شود اما وقتی زنان ایرانی با حجاب اسلامی در عرصه‌های بین‌المللی ورزشی حضور می‌یابند تبلیغات منفی ‌رسانه‌های غربی خنثی می‌شود چراکه زنان ایرانی ثابت کردند می‌توانند با حجاب اسلامی در صحنه‌های مختلف ورزشی رقابت کنند و پیروز شوند.
محمدیاری با تأکید بر اینکه زنان ایرانی می‌توانند الگوی مناسبی برای زنان مسلمان دنیا باشند، اضافه کرد: زنان مسلمان جهان می‌توانند از زنان ایرانی تبعیت و به عنوان الگو پیروی کنند چراکه زنان ایرانی الگوی مناسبی برای زنان مسلمان جهان اسلام به شمار می‌روند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اشتراک گذاری این صفحه در :
ما را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید
اسکرول به بالا