نقش زیبایی درانتخاب همسر

نقش زیبایی درانتخاب همسر

در ازدواج ملاکهای زیادی وجود دارد که باید مانند قطعات یک پازل کنار هم چیده شود تا تصویر زیبایی از زندگی مشترک خلق شده و هر قطعه یا ملاک فضای خاصی را در این شکل به خود اختصاص میدهد. مسلما کسی( البته فرد عاقل) نمی تواند بگوید که زیبایی را دوست ندارد و این ملاک نه در ازدواج بلکه در خریدهای ما نیز نقش دارد . و حق هر فردی است که شریک زندگیش را طوری انتخاب کند که ظاهر او باب دلش باشد .
اما هستند عده ای که پا را فراتر گذاشته و آنقدر به این ملاک توجه افراطی نشان میدهند که دیگر ملاکها را فدای این می کنند و به اصطلاح شیرازه و زمینه این پازل میشود زیبایی ظاهری که دیگر ملاکها روی آن جای میگیرند.حال اگر این زیبایی دوستی افراطی به خاطر ارضا نیاز جنسی باشد که دیگر… ازدواج کرده ها بهتر می دانند که هوس و ولع جنسی با گذشت چندین سال یا ماه از زندگی به نرم عادی خود بر میگردد(و گاهی کمتر) حال اگر کسی که هدفش این بوده و ازدواج کرده پس از سیری (هر چند کلمه سیری مناسب نیست) از این نیاز چه می شود؟
… آیا این امکان نیست که حالا به دیگر ملاکها فکر کند . ملاکهایی که شاید برایش قبلا به ظاهر بی اهمیت شده و حالا که این نور شدید که بینایی او را کم کرده بود رفته و حال این فرد دقیقتر شده . او حالا به تفاوت فکری – فرهنگی – اقتصادی و… خود با همسرش فکر میکند و گاهی زندگی خود را با دوستانش مقایسه می کند . البته گفته ها دلیل بر این نیست که هر پسری با دختر بسیار زیبایی ازدواج کرد مشکل دار می شود بلکه منظور کسانی است که میگویند معشوقه من فقط خوشگل باشد و هیچ .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اشتراک گذاری این صفحه در :
ما را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید
اسکرول به بالا