
من ((آلبالوی تلخ )) هستم !
اسم من در فارسی ((مهلب )) بر وزن امشب است . به من ((پیوند مریم )) و آلبالوی تلخ هم می گویند. اعراب مرا محلب می نویسند، و فرنگی ها هم نام ایرانی مرا برگزیده و مهلب می خوانند و با اینکه ایرانی هستم ، فرنگی ها بهتر از شما
1 مقاله

اسم من در فارسی ((مهلب )) بر وزن امشب است . به من ((پیوند مریم )) و آلبالوی تلخ هم می گویند. اعراب مرا محلب می نویسند، و فرنگی ها هم نام ایرانی مرا برگزیده و مهلب می خوانند و با اینکه ایرانی هستم ، فرنگی ها بهتر از شما