میگن نی نی کوچولوها بعد از شش ماهگی می تونند زیر نظر پزشک، به جز شیر مادر، یه چیزهای دیگه ای هم بخورند. ما وارد اون مقوله نمی شیم. ولی یه غذای خوب و مقوی واسه نی نی کوچولوها که ما هم می تونیم ازش استفاده کنیم ! می گید نه، تماشا کنید :مواد لازم :سیب زمینیکرهشیرافزودنیها برای خودمان :نمکفلفل سیاهزعفرانطرز تهیه :سیب زمینی رو می پزیم، با هر وسیله ای که داشتیم ، می زنیم لهش می کنیم ! ( من رنده کردم .) بعد یه کم شیر بهش اضافه می کنیم و می ذاریم روی حرارت. هم می زنیم تا نرم بشه. کره هم یه ذره بهش اضافه می کنیم. تا اینجا غذای نی نی هاست !از این به بعد می تونیم بهش نمک و فلفل سیاه اضافه کنیم تا طعم بگیره و حتی بهش زعفران بزنیم تا رنگش بهتر بشه.این رو می شه توی قیف شیرینی پزی ریخت و اطراف ظرفهای مرغ، ماهی، سالاد یا هر خوردنی دیگه ای رو باهاش شکوفه زد.
اشتراک گذاری این صفحه در :
عزای اما حسین (ع)
۱۴۰۵/۰۴/۰۲
امام سجاد علیه السلام از کربلا تا شهادت
۱۴۰۵/۰۴/۰۲
نقش حضرت عباس(ع) در کربلا
۱۴۰۵/۰۴/۰۱
عاقبت شمربن ذی الجوشن
۱۴۰۵/۰۳/۳۱
امام سجاد علیه السلام از کربلا تا شهادت
۱۴۰۵/۰۴/۰۲
نقش حضرت عباس(ع) در کربلا
۱۴۰۵/۰۴/۰۱
عاقبت شمربن ذی الجوشن
۱۴۰۵/۰۳/۳۱