۱- یک یا دوساعت از هفته را دور از خانواده و درگیری شغلی خود بگذرانید .
2- سعی کنید با به روز کردن مهارت های خود تغییرات شغلی را پیش بینی کنید .
3- با جلب توجه دیگران به ارزش کاری که انجام می دهید ، از شغل خود محافظت کنید .
4- از برنامه های آموزشی استفاده کنید تا بتوانید در باره فرهنگ های کاری گوناگون و جدید مطالبی را بی اموزید .
5- همکاران هم فکر را شناخته و برای سازش و تغییرات محیط کار از آنها کمک بگیرید .
6- وقتی فناوری جدیدی را می آموزید ، استفاده از آن را آهسته شروع کنید و کاملاً به مهارت خود مطمئن شوید .
7- سعی کنید دفتر خود را کنار دفاتر دیگران قرار دهید ، زیرا انزوا باعث ایجاد استرس می شود .
8- برای یادگیری یک مهارت جدید ، برای مثال مهارتی مانند کار با کامپیوتر و … هیچگاه دیر نیست .
9- عوامل استرس زای هر شغل جدید را پیش از پذیرفتن آن ارزیابی کنید .
10- با تمام کارکنان بدون توجه به مقام و عنوانشان ، با احترام رفتار کنید .
11- با همکاران خود به گونه ای رفتار کنید که نشانگر قدردانی شما از آنان باشد .
12- با همکار جدید خود غذا بخورید تا رابطه کاری شما با او تسهیل شود .
13- برای ایجاد ارتباط بیشتر با همکاری که نزدیک به شما زندگی می کند ، همسفر شوید .
14- همیشه در نظرها و افکار خود انعطاف داشته باشید ، زیرا ممکن است تمام ماجرا را ندانید .
15- نقش فعالی در بهبود کیفیت زندگی شغلی خود ایفا کنید .
چه کنیم تا در محیط کارمان آرامش داشته باشیم؟
- خرداد 6, 1392
- 00:00
- No Comments
- تعداد بازدید 114 نفر
- برچسب ها : آرامش, ارزیابی عوامل, استرس زا, اشتغال و اقتصاد, انزوا, بهداشت و سلامت, دانستنی ها, دفتر کار, روانشناسی, محیط کار, همسفر شدن, همکار
اشتراک گذاری این صفحه در :
درمانهای گیاهی فشار خون بالا
۱۴۰۴/۱۰/۰۳
قهوه شیرین خانم روانشناس
۱۴۰۴/۱۰/۰۲
خواص انار
۱۴۰۴/۱۰/۰۱
چرا دختران باید در 9 سالگی حجاب را رعایت کنند؟
۱۴۰۴/۰۹/۳۰
قهوه شیرین خانم روانشناس
۱۴۰۴/۱۰/۰۲
انتخاب کتاب مناسب برای کودکان
۱۴۰۴/۰۷/۱۰
نمونه اي از آثار اخروي دعاي پدر و مادر
۱۴۰۴/۰۷/۰۵