بدترین شیوه استراحت که پوست را نابود می کند

بدترین شیوه استراحت که پوست را نابود می کند

برخی از عادات نامناسب در هنگام استراحت می‌تواند بد‌ترین تاثیر را در زیبایی و سلامت پوست بر جا بگذارد و لذا افراد باید برای داشتن پوستی سالم نکات خاصی را رعایت نمایند.
پزشکان و متخصصان پوست و مو توصیه می‌کنند افرادی که علاقه‌مند به داشتن پوستی زیبا و بدون چروک هستند، می‌توانند با استفاده از روش‌هایی طبیعی به پوستی زیبا و جوان دست یابند.
گفتنی است، فرایند پیری و چروک پوست یک روند طبیعی متناسب با سن افراد است اما می‌توان با راهکارهایی این پیر شدن پوست را به تعویق انداخت.
بررسی‌ها نشان می‌دهند، پیر شدن پوست و عدم تولید کلاژن پوستی به میزان زیاد از حدود ۳۰ سالگی آغاز می‌شود و چروک‌هایی در ناحیه دور لب‌ها و اطراف چشم‌ها و پیشانی به وجود می‌آید.
در وهله اول انجام ورزش، رژیم غذایی سرشار از میوه و سبزی تازه، پرهیز از تماس با اشعه مضر خورشید، خوابیدن درست در شب به صورتی که پوست صورت کمترین فشار را بیاورد، همینطور تمرین آرام و ملایم بدون حرکات اضافی در صورت می‌تواند سبب کند شدن ایجاد چین و چروک‌های پوستی شود.
در کنار راه‌های طبیعی، انواع بخور‌ها و ماسک‌های گیاهی با توصیه پزشکان متخصص نیز می‌تواند پوستی سالم برای فرد به ارمغان بیاورد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

اشتراک گذاری این صفحه در :
ما را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید
اسکرول به بالا